Rozhovor s Amber Girl | sassa
30.01.2014 18:45
Podstatnou súčasťou každej RPG hry je hráčska komunita. Tú „elemenťácku“ tvoria predovšetkým hráči populárnej online hry Howrse, a teda sa mnohí poznajú aj odtiaľ. Taktiež fórum „chatík“, chatovacia miestnosť, či úspešná Vianočná akcia dokazujú, že na ELEMENTE vládne priateľská atmosféra. Aby sme tento fakt ešte viac podporili, prinášame vám možnosť navzájom sa spoznať ešte lepšie – prostredníctvom rozhovorov. Je len na vás, čo o sebe prezradíte, čím sa pochválite, akú tvár
ukážete ELEMENTU... a ostatných hráčov bude iste zaujímať každá vaša odpoveď. No a kým iným začať, ak nie samotnou tvorkyňou ELEMENTA – Amber Girl? :)
Do komentárov nám môžete napísať, ako sa vám rozhovor páčil a o kom by ste radi zistili niečo viac nabudúce (vaše priania budú vypočuté).
Ako ti to vlastne napadlo vytvoriť vlastnú RPG hru? Snívala si o tom už dlhšie, alebo ti to len tak zrazu napadlo?
Tvorbe RPG hier som sa začala venovať už ako 12-ročná (takže podľa toho aj vyzerali :D). Bolo to hlavne preto, že som zopár z nich hrávala, páčilo sa mi to a povedala som si, že si skúsim vytvoriť nejakú podľa mojich predstáv, pretože som mala dosť bujnú fantáziu a tá sa pýtala kdesi vybúriť. :) Vytvárala som kopec stránok, ktoré sa týkali RPG hrania, no väčšinou som u nich dlho nevydržala, pretože ma prestali baviť. Nakoniec som vytvorila virtuálnu RPG čarodejnícku školu (nič spoločné s
HP svetom), pri ktorej som zostala najdlhšie, avšak kvôli nedostatku času som musela zrušiť aj tú. Najnovšie som vytvorila až ELEMENTUM, čo bolo asi za dva a viac rokov pauzy.
Ako dlho ti trvalo vymyslieť a vytvoriť celé ELEMENTUM?
Stránku som vytvorila 12.7. a oficiálne otvorila 15.9., čiže zhruba dva mesiace. Hoci, do ELEMENTA
stále niečo nové pribúda.
Inšpirovala si sa niečím pri tvorbe ELEMENTA alebo je to celé z tvojej vlastnej hlavy?
Celé z mojej vlastnej hlavy. Jediné, čo by sa dalo pokladať za inšpiráciu sú obrázky z deviantartu, ktoré mi pomáhajú pri tvorbe miest. :)
Čo bolo pri tvorbe ELEMENTA najťažšie a čo naopak najľahšie?
Na toto sa odpovedá celkom ťažko. Ľahko mi šli vymýšľať najmä náboženstvá a rasy, či jednotlivé popisy krajín. Čo býva ťažšie, je jednoznačne tvorba miest, pretože nie vždy sa dá nájsť dostatočne výstižný obrázok pre nejaké miesto. Potom je tu ešte tvorba videí, čo niekedy býva frustrujúce keď mi z ničoho nič zamrzne celý počítač. :D
Na ktorú časť ELEMENTA si najviac hrdá?
Na Glacirios.
Mala si niekedy pocit, že nemáš žiadnu inšpiráciu, že sa nevieš pohnúť z miesta, nevieš ako ďalej? Ak áno, čo ti pomohlo tú „krízu“ prekonať?
Áno mala. Som celkom tvrdohlavé stvorenie, takže v prípade, že sa to stalo na ELEMENTE, som si
povedala, že jednoducho musím danú vec dokončiť a zväčša som aj splodila niečo čitateľné. Výrazne
mi pritom pomáha počúvanie hudby.
Ako dlho si písala svoj životopis (teda životopis Verenys Snow)?
To si žiaľ nepamätám, ale myslím že približne pol hodinu. Je inšpirovaná jednou postavou z môjho "románu", takže to netrvalo dlho. :)
Ak by si (teda Verenys Snow) nemala bývať v Eskadrii, ale niekde inde, ktorú krajinu by si si vybrala?
Delagh'an.
Aký je to pocit byť kráľovnou v (hoci imaginárnom, ale predsa) fantasy svete a vládnuť mu?
Na jednej strane je skvelé mať v podstate všetku "moc" v rukách, na druhej strane je to aj veľká zodpovednosť (ak sa totiž niečo pokazí, je jasné, kto za to môže) a takisto je správa takého sveta pomerne náročná a zaberá aj veľa času.
Ako to všetko popri škole stíhaš – spravovať stránku + neustále pridávať do hry ďalšie funkcie?
Popri škole takmer vôbec. Väčšina práce na ELEMENTE bola odvedená cez prázdniny a počas víkendov.
Predstavovala si si niekedy v detstve, že si víla, elfka alebo iná rozprávková bytosť?
Áno.
Čo očakávaš v budúcnosti? Ako sa bude podľa teba ELEMENTUM vyvíjať, koľko bude mať hráčov?
Patrím medzi ľudí, ktorí radšej priveľmi neočakávajú. Ono sa to totiž v takom prípade väčšinou pokazí. :) Pevne dúfam, že sa nám registrácie budú rozrastať, bola by som len rada, ak by počet ľudí zaujímajúcich sa o textové RPG hry rástol. :)
Ak by ti zlatá rybka mohla splniť akékoľvek prianie ohľadom ELEMENTA, čo by si si priala? Čo by ťa najviac potešilo?
Asi vlastná doména s preloženou anglickou verziou. :D (áno, rada snívam ) :D
Ďakujem za rozhovor a prajem čo najviac (aktívnych) hráčov a aby sa raz aj tá anglická verzia
podarila.