Info, WIPy, čalamáda | Amber Girl

"Občas je vymýšľanie vhodného nadpisu ťažšie než samotný článok [plus mám rada čalamádu]."

https://data3.whicdn.com/images/30761456/large.gif

Ahojte Elemenťáci.
Rozhodla som sa ako-tak vzkriesiť tento náš Spravodaj tým, že sem pridávam tento článok [a v budúcnosti sa možno - pridaj tri obrovské, tučné výkričníky - možno dokopem k nejakému ďalšiemu, kto vie].
Prinášam vám teda túto snôšku informácií ohľadne ELEMENTA, plánov do budúcnosti a noviniek ohľadne aktuálnych WIPov [Work In Progress, ergo čo práve chystám]. Tento článok bude rozdelený do viacerých častí a to: Najnovšie aktualizácie, dva WIPy ohľadne nových funkcií + komentáre ku mojim plánom do budúcna.

Najnovšie "aktualizácie"

I. Splynutie : povinný predmet aj pre Zelených Vidiacich
Ide skôr o napravenie chyby v štúdiu. V popise oboru Zeleného Vidiaceho sa píše, že je schopný splynúť s vedomím rastlín a stromov [čo Biely Vidiaci nedokáže] + vie liečiť. Z hľadiska druhej zručnosti je pre Zeleného Vidiaceho logicky povinný predmet liečiteľstvo, rozhodla som sa však urobiť výnimku a prideliť mu dva povinné predmety a to aj Splynutie. Rozhodla som sa tak preto, že bez tohto vyučovacieho predmetu by nemohol Zelený Vidiaci rozvíjať svoje schopnosti. Takisto boli v Splynutí pridané questy špeciálne pre Zeleného Vidiaceho.
+ bol pridaný quest pre oba obory na získanie bojových schopností [vďaka nim sú Vidiaci použiteľní aj v boji]. Podobné questy sa chystajú zaviesť aj u mágov a alchymistov.

II. Verejná knižnica
Keďže knižnica obsahovala najmä odkazy na jednotlivé rubriky Sprievodcu, bola zrušená. Nájdete tam len odkaz na hlavnú stránku Sprievodcu, archív Treasure Huntov a odkaz na "to, čo sa nikde nezmestilo" [znie to fantaskvele, viem].

Nové WIPy! Jee! Ambie sa predsa len toľko nefláka! [vrámci možností]

https://www.reactiongifs.com/r/vhg.gif

I. CECHY
Na ELEMENTE plánujem v budúcnosti [dátum ostáva vo hviezdach] priniesť cechy [čo ste iste po tom nadpise nečakali]. Bude ich 19, ich všetky mená vám však ešte neprezradím [hoci mená prvých štyroch sa dozviete z WIPu]. Každý cech má svoje zameranie [podľa univerzitného oboru, náboženstva.. + cech kuchárov / umelcov a podobne], vlastný erb a vodcu. Členovia cechu si môžu pomocou tréningov navyšovať zručnosti, plniť špeciálne cechovné questy, chatovať vo spoločnej miestnosti, postupovať v cechovnom rebríčku a podobne. Najvyššie postaveným cechom je Kráľovská garda, kam sa dostanú najprestížnejší členovia cechov.

Prinášam ukážky jedného z cechov - Púštni Levi [tí, čo hrali TH : Mellakarova kliatba, ho budú poznať]. WIPy nezachytávajú celú cechovnú stránku a pravdepodobne na nej ešte niečo zmením. Zatiaľ som však spokojná.
WIP 1 | WIP 2 | WIP 3

II. FARMY
Ďalšou pripravovanou [lepšie povedané teoreticky pripravovanou] novinkou sú farmy a možnosť pestovať plodiny a bylinky na vlastnej farme/záhrade/sklenníku. Hráč ich potom bude mať možnosť predať na tržnici [eventuálne z nich pripraviť pokrm / kŕmiť nimi zvieratá]. Ďalej plánujem možnosť chovania hospodárskych zvierat, ktoré budú produkovať ďalšie produkty. Hráč si tiež bude môcť kúpiť domáce zvieratá - psa na ochranu statku pred banditami a mačku na chytanie myší a škodcov.

Tento nápad ešte nemám veľmi premyslený, ale priniesla som vám jeden WIP ohľadne toho, ako by taká farma mohla vyzerať. Čo na to hovoríte?
 WIP

A čo ďalej? - plány do budúcna [čiže čo mám v pláne urobiť - snáď do 2016]

I. VALD
Výstavba Valdu trvá omnoho dlhšie než som čakala. Pôvodne som si myslela, že ho stihnem dokončiť omnoho skôr. Ako je však vidno, mýlila som sa a výstavba zostala pozostavaná. Preto sa na vás obraciam o pomoc. Mám už vybratých zopár miest, ktoré by som chcela pridať, len mi k nim chýba popis. Ten by až tak problém nebol [keď ale máte nápady, spokojne píšte], skôr hľadám niekoho, kto by vedel pracovať s blueboardom a bol ochotný vytvoriť zaheslované RPG miestnosti. Takisto ocením aj nejaké ďalšie návrhy na miesta či zvukové efekty.
Mnou navrhnuté miesta [ak máte nápady na popisky, veľmi sa poteším, ak mi ich pošlete]:
Svätyňa [niečo ako univerzálne miesto pre uctievanie všetkých bohov]
Starý amfiteáter / aréna [zhromažďovacie miesto, konajú sa tu rôzne turnaje, herecké predstavenia...]
Stratená jaskyňa s tajomným artefaktom vnútri [niečo v spojitosti s jedným z bohov - Khair? Magický kameň neobyčajnej moci?]
• Rozsiahla močiarna pevnosť s obrovskými, svetielkujúcimi hríbmi [nemám obrázok :S]
• etc...

II. FROZEN WORLD PART 2?
Ešte dávnejšie som vám sľúbila pokračovanie Frozen Worldu. Týmto vám chcem oznámiť, že ho plánujem napísať a uskutočniť, predpokladám ale, že to nebude tak skoro [nakoľko mám okolo ELEMENTA kopec ďalšej práce + mám povinnosti aj v reálnom živote]. Každopádne sa ho však nemienim len tak vzdať, nakoľko Treasure Hunty sú neoodeliteľnou súčasťou ELEMENTA.

III. QUESTY, NPC POSTAVY
O questoch a NPC postavách sa hovorí už dlhšie. Už som to spomínala - nanešťastie som prišla o svoje staré dáta keď som mala notebook v počítači a tým pádom aj o zopár pripravovaných questov. Plánujem začať odznova s tým, že ich spracovanie bude jednoduchšie - nebudú vyzerať tak "graficky prepracovane" ako v Treasure Huntoch a to z dôvodu, že by mi to zabralo ešte viac času. Na druhú stranu by som mala byť takto schopná zverejňovať questy rýchlejšie [vrámci možností]. Stále dúfam, že sa mi to podarí do konca roku 2016, ale nič nesľubujem.
Čo sa týka NPC postáv, budú mať vlastnú RPG miestnosť kam im budú hráči môcť písať interakcie s danou postavou. Budú možné aj romantické interakcie [aaa znie to zle, proste romance options. pomoc.] Po splnení určitých questov sa s nimi hráč spriatelí a po dokončení jedného špeciálneho questu sa stanú partneri [ou jeah]. Toť moje plány. Ich realizácia je však hodne ďaleko.

IV. SPOLOČNÍCI
S pomocou Sidhenidor sa chystá vynovenie systému spoločníkov - každý pridáva majiteľovi nejakú schopnosť. Viac o jednotlivých druhoch spoločníkov v Sprievodcovi. Takisto došlo k zmene - minimálny počet spoločníkov je od teraz 3.

V. PREKVAPENIE
Nechcem aby to znelo, že sa len "tvárim", že mám nejaký plán do budúcna, ale on tam vážne je. Len nemôžem prezradiť viac. Maximálne to, že sa to týka Delagh'anu.

To by bolo zatiaľ všetko [ak som na nič nezabudla]. Budem super happy ak sa mi ozvete v komentároch čo si o tom myslíte a neskutočne ma potešíte, ak by ste mali nejaké nové nápady na Vald, questy, či celkovo na ELEMENTUM.
- Vaša Ambie

Komentáre

Elementum

Ahoj, na ELEMENTE nie som ale sledujem ho už od samého začiatku. Sama si pripravujem veci do ELEMENTUMU a chystám sa ti ich ukázať len nemám veľa času. Teraz si plánujem vytvoriť registráciu a poslať ti ju. A veľmi rada by som s tebou spolupracovala. Sama som bola Adminkou RPG o dračích jazdcoch, ktoré ale nanešťastie muselo byť zrušené :( Takže ti ponúkam moju pomoc a všetko ak niečo niekto potrebujete na howrse.sk sa volám Raven

Delagh'an

Prekvapenie s mojim rodným mestom? ^^ To znie fakt super. Naozaj sa teším :).

Super!!!!!

Už sa veľmi teším

:) Wonderfull

Splynutie aj pre zelených - :D no, myslím, že už bolo načase ...len škoda, že tí, čo už zelených vyštudovali, teraz z tohto predmetu nemali šancu postupovať.

Cechy - myslím, že to hru hodne oživí :) hlavne možnosti postupovať vo svojich zručnostiach

Farmy - :D čítaš mi myšlienky?

Vald - neviem síce robiť chatovacie miestnosti ale až bude hotový, hlásim sa za správcu, keď už mám aj Lu´onto ;)
- a chcelo by to dorobiť po Valde aj Šedého vlka (poslala som ti obrázky v maily). Inak nápady na pár miestností do Valdu sú celkom inšpiratívne.

Frozen World - :) áno, bola by škoda ho nechať zapadnúť prachom. Je to dobrodrúžo :D

Questy, NPC postavy - :D podľa terajšieho stavu obyvateľov ELEMENTA to budú kvôli plánovaným vzťahom musieť byť prevažne mužské postavy asi

Spoločníci - stačí už len nahodiť obrázky ;) Poslala som ti všetky? (By the way, kamarát mi možno pošle vylepšené ;) )

Prekvapenie - :D myslíš na to, na čo myslím, že myslíš? Bavili sme sa o tom už kedysi počas jesenných slávností?

Rybie prsty s pudingom ..

Najprv som dosť váhala, či mám naškrabať nejaký ten koment, keďže (neviem prečo) mne sa tu zobrazuje, že si ten článok zverejnila 18.11. 2014, čo je trochu pozdě na písanie samotného komentu, ale zrejem to je len chyba, tak ho napíšem :D.
o.o ^^ Ambie! Tie cechy sú úplne božské. Hrozne sa na nich teším :3 . Všetky novinky vyzerajú fakt super. Btw, všetkým spolkom po Elemente bude jedno, akej je postava národnosti a vyznania ?
K spoločníkom, zvýšenie počtu je super :3, len mám jednu otázočku.. Keď som už 2x vyhrala spoločníka (ktorého som si podľa starého pravidla nemohla vyzdvihnúť, tuším to bol nejaký TH a lotérka..? ) mám právo si ho vyzdvihnúť teraz? Teda, keď to už bude spojazdnené :D.
Ostatné novinky sa mi páčia tiež :* a teším sa. Toľko z mojej strany :).
Ninu

Pridať nový príspevok