Nové ošatenie Spravodaja [a Sprievodcu] | Amber Girl

Jop, je tomu tak. Amber nemá nič lepšie na práci, než sa o pol noci patlať s novým vzhľadom pre Spravodaj. Čo už so mnou. Chystám sa ešte "vynoviť" Sprievodcu.
UPDATE: Sprievodca vynovený [o skoro trištvrte na jednu v noci, čo je s mojím životom?], na pozadí je Zmrznutý les, yay!

Čo poviete na nový vzhľad? Páči sa vám? A čo hlavná stránka ELEMENTA? Nemala by podľa vás prejsť tiež zmenou dessignu? Spokojne sa vyjadrite v komentároch a anketách nižšie. :)

- Vaša Ambie

Anketa

Páčia sa Ti zmeny vzhľadu Spravodaja a Sprievodcu?

Áno 24 50%
Nie 24 50%

Celkový počet hlasov: 48

Anketa

Mal by byť podľa Teba zmenený aj vzhľad hlavnej stránky ELEMENTA?

Celkový počet hlasov: 733

Vaše názory

:)

Takže sa vyjadrím k týmto zmenám aj ja. :)
Páčia sa mi nové vzhľady, hlavne ten v Sprievodcovi, i keď musím uznať, že mi starý vzhľad bude určite chýbať. Taktiež aj vzhľad Dračích klebiet nie je zlý, ale niekoľko vecí sa mi tu veľmi nepáči.
Podľa mňa boli staré vzhľady oboch stránok prehľadnejšie a viac štýlovo zaujímavejšie. Ide o to, že napríklad tu, sú to len dva zvislé biele pásiky, na ktorých sú texty a podľa mňa vyzerajú tak... sucho. Nechcem tým povedať, že sú úplne zlé, to zas nie, ale aj my správcovia máme stránky práve s týmto designom. :)
Písmo tu, je pekné, musím uznať, že výber je dobrý, ale na druhú stranu, ako som spomínala vyššie, si na tento vzhľad neviem privyknúť. Viac sa mi páčilo, keď bolo menu hore (asi som jediná) a súviselo to spolu s hlavnou stránkou ELEMENTA, kde bol rovnaký systém... :)
Chcelo to zmenu, máte všetci pravdu, ale skúsila by som aj nejaký iný design, povedala by som, trošku živší a zaujímavejší ako tento. Napriek tomu pôsobí veľmi moderným dojmom a nadčasovým dojmom. :)
Snáď som ťa týmto komentárom priveľmi neurazila, nemala som to vôbec v úmysle a chápem, že nastaviť taký lay, ktorý by sa páčil všetkým je úplne nemožné...
-Alluš

Re::)

V pohodičke. :) Mne sa práveže páčil viacej, pretože je jednoduchší. ;)

Re:Re::)

Je jednoduchší, ale podľa mňa je trošku fádny. Ale je to len vec vkusu. :)

O.o :33

Ambie, toľko noviniek naraz, ja sa normálne že nestíham tešiť. :D Alebo tak hej. Tie vzhľady sú úplne krásne, také.. profesionálne. Hrozne, moc, veľmi, extra, mega sa mi páčia. :3 Len si ešte na ne zvyknúť, keďže doteraz som si pri Sprievodcovi a Spravodaji predstavila tie ich typické [..jak to nazvať..] šablóny a teraz hneď ráno [nie, nepozerala som sa sem o polnoci, Amber :D] taká zmena. Ale vážne dobrá zmena. ^^ Ja osobne som v druhej ankete hlasovala za to, nech je aj stránka ELEMENTA ako takého nová. Nezvážila som však tvoj čas, [alebo skôr NIEčas?] ale keď je už nové toto tu, tak nech si zarovno so S&S [dajme tomu, že to bude nový názov pre Spravodaj a Sprievodcu :'D] zvyknem aj na nový dizajn našej úžasnej RPGčky. ;3 Ináč, pozadie týchto tu Dračích Klebiet mi teraz pripomína nejaký iný web. Čím to asi len bude? :)
Of course, ako inak.. idem si zobrať meter [pravítko teda zase nepostačí :D].
Dada^^Keii
BTW: Hrozne sa mi páči, ako toto písmo píše zátvorky. Také dlhé a elegantné. :) (:

Re:O.o :33

Ja osobne si tiež myslím, že by to chcelo trocha zmenu, ale je ťažké nájsť šablónu, ktorá by tomu vyhovovala, keďže nejde len o vzhľad ale aj o to, akým spôsobom rieši umiestenie jednotlivých blokov textu a tak.. každopádne keď to budem skúšať, tak sa nezľaknite, že sa ELEMENTUM každú chvíľu mení a všetko je divne rozhádzané. :D
Wut? Aký web myslíš? :DD
BTW tiež sa mi tu moc páčia zátvorky. :D

Pridať nový príspevok